Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2716

Název: Дослідження системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі Тернопільської дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"
Další názvy: Study of the menegement of marketing operations of the company, the example of Ternopil directorate of Ukrainian state enterprise postal services "Ukrposhta"
Исследование системы управления маркетинговой деятельностью предприятия», на примере тернопольской дирекции украинского государственного предприятия почтовой связи «Укрпочта» (ТД УГППС «Укрпочта»)
Autoři: Гощар, Діана Вікторівна
Goshchar, Diana
Bibliographic description (Ukraine): Гощар Діана Вікторівна. Назва : Анотація дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2013. — 3 с.
Datum vydání: 26-led-2013
Date of entry: 27-pro-2013
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.96
Klíčová slova: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
маркетингова діяльність підприємства
маркетингові функції
комплекс маркетингу підприємства
етапи маркетингової діяльності
маркетинг поштового зв’язку
маркетинговые функции
комплекс маркетинга предприятия
маркетинговая деятельность предприятия
этапы маркетинговой деятельности
маркетинг почтовой связи
marketing mix companies
stages of marketing activities
marketing postal services
marketing the business
marketing tool
Abstrakt: Запропоновано новітні підходи для здійснення маркетингової діяльності, а саме – «електронну комерцію». Представлено удосконалення організаційної структури відділу з питань продажу послуг (маркетингу), на основі забезпечення ефективності організаційної структури управління. Обґрунтовано процес здійснення планування маркетингової діяльності як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства.
Предложено деятельности, а новейшие именно подходы – для «электронной осуществления маркетинговой коммерции». Представлено совершенствование организационной структуры отдела по вопросам продажи услуг (маркетинга), на основе обеспечения эффективности организационной структуры управления. Обосновано процесс осуществления планирования маркетинговой деятельности как инструмента повышения эффективности деятельности предприятия. Результаты внедрены в деятельность ТД УГППС «Укрпочта».
The new approach for the implementation of marketing activities – namely, «e- commerce» is offered. The improving the organizational structure of the Department for the sale of services (marketing), based on ensuring the effectiveness of the organizational structure of management is represented. The implementation planning of marketing activities as a tool for improving the efficiency of the company is proved. The results of investigation are implied into activities of the TD USEPS «Ukrpochta».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2716
Content type: Other
Vyskytuje se v kolekcích:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
referat.pdf82,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
referat.djvu25,02 kBDjVuZobrazit/otevřít
referat__COVER.png104,36 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora