Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2716

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГощар, Діана Вікторівна-
dc.contributor.authorGoshchar, Diana-
dc.date.accessioned2013-12-27T12:46:22Z-
dc.date.available2013-12-27T12:46:22Z-
dc.date.issued2013-01-26-
dc.identifier.citationГощар Діана Вікторівна. Назва : Анотація дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2013. — 3 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2716-
dc.description.abstractЗапропоновано новітні підходи для здійснення маркетингової діяльності, а саме – «електронну комерцію». Представлено удосконалення організаційної структури відділу з питань продажу послуг (маркетингу), на основі забезпечення ефективності організаційної структури управління. Обґрунтовано процес здійснення планування маркетингової діяльності як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractПредложено деятельности, а новейшие именно подходы – для «электронной осуществления маркетинговой коммерции». Представлено совершенствование организационной структуры отдела по вопросам продажи услуг (маркетинга), на основе обеспечения эффективности организационной структуры управления. Обосновано процесс осуществления планирования маркетинговой деятельности как инструмента повышения эффективности деятельности предприятия. Результаты внедрены в деятельность ТД УГППС «Укрпочта».-
dc.description.abstractThe new approach for the implementation of marketing activities – namely, «e- commerce» is offered. The improving the organizational structure of the Department for the sale of services (marketing), based on ensuring the effectiveness of the organizational structure of management is represented. The implementation planning of marketing activities as a tool for improving the efficiency of the company is proved. The results of investigation are implied into activities of the TD USEPS «Ukrpochta».-
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03060101uk
dc.subjectменеджмент організацій і адмініструванняuk
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємства-
dc.subjectмаркетингові функції-
dc.subjectкомплекс маркетингу підприємства-
dc.subjectетапи маркетингової діяльності-
dc.subjectмаркетинг поштового зв’язку-
dc.subjectмаркетинговые функции-
dc.subjectкомплекс маркетинга предприятия-
dc.subjectмаркетинговая деятельность предприятия-
dc.subjectэтапы маркетинговой деятельности-
dc.subjectмаркетинг почтовой связи-
dc.subjectmarketing mix companies-
dc.subjectstages of marketing activities-
dc.subjectmarketing postal services-
dc.subjectmarketing the business-
dc.subjectmarketing tool-
dc.titleДослідження системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі Тернопільської дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"uk
dc.title.alternativeStudy of the menegement of marketing operations of the company, the example of Ternopil directorate of Ukrainian state enterprise postal services "Ukrposhta"uk
dc.title.alternativeИсследование системы управления маркетинговой деятельностью предприятия», на примере тернопольской дирекции украинского государственного предприятия почтовой связи «Укрпочта» (ТД УГППС «Укрпочта»)-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc338.96uk
Розташовується у зібраннях:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
referat.pdf82,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
referat.djvu25,02 kBDjVuПереглянути/відкрити
referat__COVER.png104,36 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора