Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Resultats 1-23 de 23.
  • anterior
  • 1
  • següent
Hits d'ítem:
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Article31-de -20186-de -2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-de -201727-de -2017Розвиток промислових підприємств в умовах суспільної нестабільності: ресурсно-інноваційні чинники. (Особливості організаційного процесу забезпечення ефективності економічних реформ в умовах Європейської адаптації суб’єктів господарювання)Андрушків, Богдан Миколайович; Шерстюк, Роман Петрович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, Ольга Богданівна; Andrushkiv, Bohdan; Sherstiuk, Roman; Kirich, Nataliia; Pogaidak, Olha
Article21-de -201727-de -2017Алгоритм аналізу податкових ризиків суб’єктів господарюванняКанюк, Василь Михайлович; Kanyuk, Vasyl
Article201220-de -2013Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Article16-d’a-201918-de -2019Формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонахЮхновська, Юлія; Yukhnovska, Yulia
Article19-de -201919-d’a-2019Типологія та структуризація стратегій кредитноінвестиційної діяльності банківМеда, Наталія; Meda, Natalia
Article27-de -201411-de -2014Системний підхід до формування та впровадження програмних заходів: територіально-ієрархічний зрізPanukhnyk, Olena
Article22-de -201822-de -2019Нормативно-правові засади розвитку промисловості в Україні (на прикладі машинобудування)Мазуренок, Оксана Романівна; Mazyrenok, Oksana
Article20-de -20145-de -2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-de -201411-de -2014Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпораційOksentyuk, Bogdana
Article20-de -20145-de -2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia
Article201228-de -2013Переваги та недоліки використання аутсорсингу в діяльності автомобілебудівних підприємств УкраїниМудра, Марія; Mudra, Maria
Article201017-de -2011Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засадиСеменюк, Світлана
Article30-de -201918-de -2019Оцінювання привабливості окремих видів туристичної галузі запорізького регіонуЮхновська, Юлія; Yukhnovska, Yulia
Article201024-de -2011Планування на основі збалансованої системи показниківОстровська, Галина Йосипівна
Article25-de -20151-de -2016Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article201012-de -2010Антикризова стратегія вітчизняних машинобудівних підприємствГевко, Володимир; Гевко, Ольга Борисівна
Article201012-de -2010Конкурентоспроможність переробних підприємств – запорука економічної стабільності галузі та сталого розвитку суспільстваКирич, Наталія Богданівна
Article201012-de -2010Механізми управління формуванням і використанням прибутку підприємствамиСидяга, Богдан
Article20113-de -2011Факторний підхід до формування стратегії зниження витрат підприємстваКостецька, Наталія Іванівна
Article20116-de -2011Стратегічний розвиток машинобудування в україніКузь, Тетяна Іванівна
Article201222-de -2013Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємствМулярчук, Лариса
Article6-de -20151-de -2016Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управлінняПобігун, Сергій; Pobihun, Sergiy
Resultats 1-23 de 23.
  • anterior
  • 1
  • següent