Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716

Назва: Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
Автори: Семенюк, Світлана
Бібліографічний опис: С.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 17-січ-2011
Видавництво: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.338.1 (477)
Теми: стратегія
маркетингове планування
модель
матриця
ринок
продукт
конкурентоспроможність
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.
Essence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.