Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716

Tytuł: Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
Authors: Семенюк, Світлана
Cytat: С.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)
Data wydania: 2010
Date of entry: 17-sty-2011
Wydawca: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Słowa kluczowe: стратегія
маркетингове планування
модель
матриця
ринок
продукт
конкурентоспроможність
Abstract: В статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.
Essence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi