Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-23 зі 23 (час пошуку: 0.025 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article31-січ-20186-бер-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-лис-201727-гру-2017Розвиток промислових підприємств в умовах суспільної нестабільності: ресурсно-інноваційні чинники. (Особливості організаційного процесу забезпечення ефективності економічних реформ в умовах Європейської адаптації суб’єктів господарювання)Андрушків, Богдан Миколайович; Шерстюк, Роман Петрович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, Ольга Богданівна; Andrushkiv, Bohdan; Sherstiuk, Roman; Kirich, Nataliia; Pogaidak, Olha
Article21-лис-201727-гру-2017Алгоритм аналізу податкових ризиків суб’єктів господарюванняКанюк, Василь Михайлович; Kanyuk, Vasyl
Article201220-тра-2013Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Article16-кві-201918-тра-2019Формування концепції стратегічного управління розвитком потенціалу туристичної галузі в Україні та її регіонахЮхновська, Юлія; Yukhnovska, Yulia
Article19-лют-201919-кві-2019Типологія та структуризація стратегій кредитноінвестиційної діяльності банківМеда, Наталія; Meda, Natalia
Article27-тра-201411-гру-2014Системний підхід до формування та впровадження програмних заходів: територіально-ієрархічний зрізPanukhnyk, Olena
Article22-тра-201822-лют-2019Нормативно-правові засади розвитку промисловості в Україні (на прикладі машинобудування)Мазуренок, Оксана Романівна; Mazyrenok, Oksana
Article20-бер-20145-гру-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-тра-201411-гру-2014Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпораційOksentyuk, Bogdana
Article20-бер-20145-гру-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia
Article201228-тра-2013Переваги та недоліки використання аутсорсингу в діяльності автомобілебудівних підприємств УкраїниМудра, Марія; Mudra, Maria
Article201017-січ-2011Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засадиСеменюк, Світлана
Article30-чер-201918-гру-2019Оцінювання привабливості окремих видів туристичної галузі запорізького регіонуЮхновська, Юлія; Yukhnovska, Yulia
Article201024-бер-2011Планування на основі збалансованої системи показниківОстровська, Галина Йосипівна
Article25-лис-20151-бер-2016Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article201012-лис-2010Антикризова стратегія вітчизняних машинобудівних підприємствГевко, Володимир; Гевко, Ольга Борисівна
Article201012-лис-2010Конкурентоспроможність переробних підприємств – запорука економічної стабільності галузі та сталого розвитку суспільстваКирич, Наталія Богданівна
Article201012-лис-2010Механізми управління формуванням і використанням прибутку підприємствамиСидяга, Богдан
Article20113-чер-2011Факторний підхід до формування стратегії зниження витрат підприємстваКостецька, Наталія Іванівна
Article20116-чер-2011Стратегічний розвиток машинобудування в україніКузь, Тетяна Іванівна
Article201222-тра-2013Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємствМулярчук, Лариса
Article6-бер-20151-бер-2016Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управлінняПобігун, Сергій; Pobihun, Sergiy
Результати 1-23 зі 23 (час пошуку: 0.025 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі