Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2018
Titel: | Створення температурного поля на поверхні спрацьованого металевого колеса, коли температура в частині цієї зони перевищує температуру точки Кюрі |
Övriga titlar: | Establishment of the temperature field on surface metal wheels worn when the temperature in part near exceed the temperature Curie point |
Författare: | Шаблій, Олег Миколайович Пулька, Чеслав Вікторович Король, Олег Іванович Базар, Мар’ян Степанович Shabliy, O. Pulka, Ch. Korol, O. Basar, M. |
Bibliographic description (Ukraine): | Створення температурного поля на поверхні спрацьованого металевого колеса, коли температура в частині цієї зони перевищує температуру точки Кюрі / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Базар М. // Вісник ТНТУ. — 2012. — Том 65. — № 1. — С.208-219. — (математичне моделювання. математика. фізика). |
Utgivningsdatum: | 7-feb-2012 |
Date of entry: | 12-apr-2013 |
Utgivare: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Place of the edition/event: | Тернопіль, Україна |
UDC: | 621.791.927.7 |
Nyckelord: | відновлення граничні умови пондемоторна сила тигель магнітна проникність електромагнітне поле напруженість температура recovery boundary conditions pondemotorna force crucible magnetic permeability electromagnetic field intensity temperature |
Sammanfattning: | Розроблено математичну модель для визначення джерел нагріву, коли температура на торці колеса перевищує температуру Кюрі, яка необхідна для одночасного нагрівання спрацьованого металевого колеса по всій робочій поверхні з метою нарощування його методом заливки рідкого металу в тигель і схоплення його з робочою поверхнею колеса, що дозволяє значно підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити матеріальні й трудові затрати в порівнянні з існуючими методами відновлення металевих коліс. A mathematical model to determine the sources of heat when the temperature at the wheel ends exceeds the Curie temperature which is necessary for the simultaneous heating of the metal wheels worn throughout the working surface to increase it by pouring molten metal in the crucible and its grip on the wheel working surface that can significantly improve productivity and process quality and reduce material and labor costs compared with existing methods of recovery of metal wheels. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2018 |
ISSN: | 1727-7108 |
Copyright owner: | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ |
Publications status : | Опубліковано раніше |
Content type: | Article |
Samling: | Вісник ТНТУ, 2012, № 1 (65) |
Fulltext och övriga filer i denna post:
Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!