Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2018
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаблій, Олег Миколайович | - |
dc.contributor.author | Пулька, Чеслав Вікторович | - |
dc.contributor.author | Король, Олег Іванович | - |
dc.contributor.author | Базар, Мар’ян Степанович | - |
dc.contributor.author | Shabliy, O. | - |
dc.contributor.author | Pulka, Ch. | - |
dc.contributor.author | Korol, O. | - |
dc.contributor.author | Basar, M. | - |
dc.date | 2012 | en |
dc.date.accessioned | 2013-04-12T07:56:59Z | - |
dc.date.available | 2013-04-12T07:56:59Z | - |
dc.date.issued | 2012-02-07 | - |
dc.identifier.citation | Створення температурного поля на поверхні спрацьованого металевого колеса, коли температура в частині цієї зони перевищує температуру точки Кюрі / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Базар М. // Вісник ТНТУ. — 2012. — Том 65. — № 1. — С.208-219. — (математичне моделювання. математика. фізика). | uk |
dc.identifier.issn | 1727-7108 | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2018 | - |
dc.description.abstract | Розроблено математичну модель для визначення джерел нагріву, коли температура на торці колеса перевищує температуру Кюрі, яка необхідна для одночасного нагрівання спрацьованого металевого колеса по всій робочій поверхні з метою нарощування його методом заливки рідкого металу в тигель і схоплення його з робочою поверхнею колеса, що дозволяє значно підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити матеріальні й трудові затрати в порівнянні з існуючими методами відновлення металевих коліс. | uk |
dc.description.abstract | A mathematical model to determine the sources of heat when the temperature at the wheel ends exceeds the Curie temperature which is necessary for the simultaneous heating of the metal wheels worn throughout the working surface to increase it by pouring molten metal in the crucible and its grip on the wheel working surface that can significantly improve productivity and process quality and reduce material and labor costs compared with existing methods of recovery of metal wheels. | uk |
dc.language | uk | en |
dc.publisher | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя | uk |
dc.subject | відновлення | uk |
dc.subject | граничні умови | uk |
dc.subject | пондемоторна сила | uk |
dc.subject | тигель | uk |
dc.subject | магнітна проникність | uk |
dc.subject | електромагнітне поле | uk |
dc.subject | напруженість | uk |
dc.subject | температура | uk |
dc.subject | recovery | uk |
dc.subject | boundary conditions | uk |
dc.subject | pondemotorna force crucible | uk |
dc.subject | magnetic permeability | uk |
dc.subject | electromagnetic field intensity | uk |
dc.subject | temperature | uk |
dc.title | Створення температурного поля на поверхні спрацьованого металевого колеса, коли температура в частині цієї зони перевищує температуру точки Кюрі | uk |
dc.title.alternative | Establishment of the temperature field on surface metal wheels worn when the temperature in part near exceed the temperature Curie point | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.rights.holder | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ | uk |
dc.coverage.placename | Тернопіль, Україна | uk |
dc.status | Опубліковано раніше | uk |
dc.subject.udc | 621.791.927.7 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТНТУ, 2012, № 1 (65) |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.