Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20176

Başlık: Особливості проектів створення нових продуктів
Diğer Başlıklar: Features of the new product design projects
Yazarlar: Гаврилюк, В. П.
Havryliuk, V. P.
Affiliation: Тернопільський національний економічний університет, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Гаврилюк В. П. Особливості проектів створення нових продуктів / В. П. Гаврилюк // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 310–311. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Havryliuk V. P. (2016) Osoblyvosti proektiv stvorennia novykh produktiv [Features of the new product design projects]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 310-311 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Conference/Event: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 
Yayın Tarihi: 17-Kas-2016
Date of entry: 24-Mar-2017
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
UDC: 338.28
Number of pages: 2
Page range: 310-311
Start page: 310
End page: 311
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20176
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
References (Ukraine): 1.Cooper R. G. Winning Businesses in Product Development: the Critical Success Factors / Cooper R. G., Kleinschmidt E. J. // Research Technology Management Industrial Research Institute. – 2007. – No.50. – Р.52–66.
2.Tzokasa N. Navigating the New Product Development Process / Tzokasa N. et al. // Industrial Marketing Management. – 2004. – No.33. – P.619–626.
3.Туккель И. Л. Управление инновационными проектами / Под ред. И. Л. Туккеля – СПб.: БХВ-Петербург, 2011. – 416 с.
4.Turner R. Forecasting Success on Large Projects: Developing Reliable Scales to Predict Multiple Perspectives by Multiple Stakeholders over Multiple Time Frames / Turner R., Zolin R. // Project Management Journal. – 2012. – No.43(5). – P.87–99.
References (International): 1.Cooper R. G. Winning Businesses in Product Development: the Critical Success Factors, Cooper R. G., Kleinschmidt E. J., Research Technology Management Industrial Research Institute, 2007, No.50, R.52–66.
2.Tzokasa N. Navigating the New Product Development Process, Tzokasa N. et al., Industrial Marketing Management, 2004, No.33, P.619–626.
3.Tukkel I. L. Upravlenie innovatsionnymi proektami, ed. I. L. Tukkelia – SPb., BKhV-Peterburh, 2011, 416 p.
4.Turner R. Forecasting Success on Large Projects: Developing Reliable Scales to Predict Multiple Perspectives by Multiple Stakeholders over Multiple Time Frames, Turner R., Zolin R., Project Management Journal, 2012, No.43(5), P.87–99.
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.