Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20176

Назва: Особливості проектів створення нових продуктів
Інші назви: Features of the new product design projects
Автори: Гаврилюк, В. П.
Havryliuk, V. P.
Приналежність: Тернопільський національний економічний університет, Україна
Бібліографічний опис: Гаврилюк В. П. Особливості проектів створення нових продуктів / В. П. Гаврилюк // Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 17-18 листопада 2016 року. — Т. : ТНТУ, 2016. — Том Ⅱ. — С. 310–311. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Havryliuk V. P. (2016) Osoblyvosti proektiv stvorennia novykh produktiv [Features of the new product design projects]. Book of abstract the Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 17-18 November 2016), vol. Ⅱ, pp. 310-311 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Materials of Ⅴ International scientific and technical conference of young researchers and students "Actual problems of modern technologies"
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅴ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 17-лис-2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 листопада 2016 року
17-18 November 2016
УДК: 338.28
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 310-311
Початкова сторінка: 310
Кінцева сторінка: 311
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20176
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Перелік літератури: 1.Cooper R. G. Winning Businesses in Product Development: the Critical Success Factors / Cooper R. G., Kleinschmidt E. J. // Research Technology Management Industrial Research Institute. – 2007. – No.50. – Р.52–66.
2.Tzokasa N. Navigating the New Product Development Process / Tzokasa N. et al. // Industrial Marketing Management. – 2004. – No.33. – P.619–626.
3.Туккель И. Л. Управление инновационными проектами / Под ред. И. Л. Туккеля – СПб.: БХВ-Петербург, 2011. – 416 с.
4.Turner R. Forecasting Success on Large Projects: Developing Reliable Scales to Predict Multiple Perspectives by Multiple Stakeholders over Multiple Time Frames / Turner R., Zolin R. // Project Management Journal. – 2012. – No.43(5). – P.87–99.
References: 1.Cooper R. G. Winning Businesses in Product Development: the Critical Success Factors, Cooper R. G., Kleinschmidt E. J., Research Technology Management Industrial Research Institute, 2007, No.50, R.52–66.
2.Tzokasa N. Navigating the New Product Development Process, Tzokasa N. et al., Industrial Marketing Management, 2004, No.33, P.619–626.
3.Tukkel I. L. Upravlenie innovatsionnymi proektami, ed. I. L. Tukkelia – SPb., BKhV-Peterburh, 2011, 416 p.
4.Turner R. Forecasting Success on Large Projects: Developing Reliable Scales to Predict Multiple Perspectives by Multiple Stakeholders over Multiple Time Frames, Turner R., Zolin R., Project Management Journal, 2012, No.43(5), P.87–99.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.