Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19942

Заглавие: Розробка ефективної збутової політики підприємства
Други Заглавия: Development of effective sale policy of enterprise
Автори: Krekoten, A. I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Крекотень А. І. Розробка ефективної збутової політики підприємства / А. І. Крекотень // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 182–183. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description (International): Krekoten A. I. (2013) Rozrobka efektyvnoi zbutovoi polityky pidpryiemstva [Development of effective sale policy of enterprise]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 182-183 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата на Публикуване: 24-Окт-2013
Date of entry: 22-Мар-2017
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 24-26 жовтня 2013 року
UDC: 339.146.658.81
Number of pages: 2
Page range: 182-183
Start page: 182
End page: 183
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19942
References (Ukraine): 1. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства / Г.О. Пересадько, О.В. Пересадько, О.В. Радченко, С.І. Науменко // Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. — 2010. — Т. 3, № 3 (48). — С. 72-80.
References (International): 1. Peresadko H.O. Analiz marketynhovoi polityky prosuvannia ta zbutu produktsii pidpryiemstva, H.O. Peresadko, O.V. Peresadko, O.V. Radchenko, S.I. Naumenko, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal, 2010, V. 3, No 3 (48), P. 72-80.
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.