Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19942

Назва: Розробка ефективної збутової політики підприємства
Інші назви: Development of effective sale policy of enterprise
Автори: Krekoten, A. I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Крекотень А. І. Розробка ефективної збутової політики підприємства / А. І. Крекотень // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 182–183. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Krekoten A. I. (2013) Rozrobka efektyvnoi zbutovoi polityky pidpryiemstva [Development of effective sale policy of enterprise]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 182-183 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 339.146.658.81
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 182-183
Початкова сторінка: 182
Кінцева сторінка: 183
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19942
Перелік літератури: 1. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства / Г.О. Пересадько, О.В. Пересадько, О.В. Радченко, С.І. Науменко // Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. — 2010. — Т. 3, № 3 (48). — С. 72-80.
References: 1. Peresadko H.O. Analiz marketynhovoi polityky prosuvannia ta zbutu produktsii pidpryiemstva, H.O. Peresadko, O.V. Peresadko, O.V. Radchenko, S.I. Naumenko, Mekhanizm rehuliuvannia ekonomiky. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal, 2010, V. 3, No 3 (48), P. 72-80.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.