Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19931

Назва: Роль маркетингового стратегічного планування в управлінні підприємством
Інші назви: Role of strategic marketing planning in enterprise management
Автори: Nazarenko, M. O.
Приналежність: Львівський національний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Назаренко М. О. Роль маркетингового стратегічного планування в управлінні підприємством / М. О. Назаренко // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 141–143. — (Секція 6. Актуальні задачі теоретичної економіки).
Bibliographic description: Nazarenko M. O. (2013) Rol marketynhovoho stratehichnoho planuvannia v upravlinni pidpryiemstvom [Role of strategic marketing planning in enterprise management]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 141-143 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 338.262.3
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 141-143
Початкова сторінка: 141
Кінцева сторінка: 143
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19931
Перелік літератури: 1. Асель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів / Асель Генрі / - К.: ИНФРА-М, 1991. – 804 с.
2. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. Посібник / Н.В. Куденко / – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
3. Балабанова Л.В. Комерційна діяльність : маркетинг і логістика / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук / – К. : Професіонал, 2006. – 288 с.
References: 1. Asel Henri. Marketynh: pryntsypy i stratehiia: Pidruchnyk dlia vuziv, Asel Henri, K., YNFRA-M, 1991, 804 p.
2. Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh: Navch. Posibnyk, N.V. Kudenko, K., KNEU, 1998, 152 p.
3. Balabanova L.V. Komertsiina diialnist : marketynh i lohistyka, L.V. Balabanova, A.M. Hermanchuk, K. : Profesional, 2006, 288 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.