Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19931

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNazarenko, M. O.uk
dc.coverage.temporal24-26 жовтня 2013 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-22T14:33:40Z-
dc.date.available2017-03-22T14:33:40Z-
dc.date.created2013-10-24uk
dc.date.issued2013-10-24uk
dc.identifier.citationНазаренко М. О. Роль маркетингового стратегічного планування в управлінні підприємством / М. О. Назаренко // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 141–143. — (Секція 6. Актуальні задачі теоретичної економіки).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19931-
dc.format.extent141-143uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofMaterials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.titleРоль маркетингового стратегічного планування в управлінні підприємствомuk
dc.title.alternativeRole of strategic marketing planning in enterprise managementuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc338.262.3uk
dc.relation.references1. Асель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів / Асель Генрі / - К.: ИНФРА-М, 1991. – 804 с.uk
dc.relation.references2. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. Посібник / Н.В. Куденко / – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.uk
dc.relation.references3. Балабанова Л.В. Комерційна діяльність : маркетинг і логістика / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук / – К. : Професіонал, 2006. – 288 с.uk
dc.relation.referencesen1. Asel Henri. Marketynh: pryntsypy i stratehiia: Pidruchnyk dlia vuziv, Asel Henri, K., YNFRA-M, 1991, 804 p.uk
dc.relation.referencesen2. Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh: Navch. Posibnyk, N.V. Kudenko, K., KNEU, 1998, 152 p.uk
dc.relation.referencesen3. Balabanova L.V. Komertsiina diialnist : marketynh i lohistyka, L.V. Balabanova, A.M. Hermanchuk, K. : Profesional, 2006, 288 p.uk
dc.identifier.citationenNazarenko M. O. (2013) Rol marketynhovoho stratehichnoho planuvannia v upravlinni pidpryiemstvom [Role of strategic marketing planning in enterprise management]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 141-143 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationЛьвівський національний університет імені Івана Франкаuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage141uk
dc.citation.epage143uk
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.