Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19914

Назва: Тренди сучасної купівельної поведінки клієнтів
Інші назви: Modern trends in consumer clients behavior
Автори: Довгошия, І. В.
Gevko, V. L.
Dovhoshyya, I. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гевко В. Л. Тренди сучасної купівельної поведінки клієнтів / В. Л. Гевко, І. В. Довгошия // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 164–165. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Gevko V. L., Dovhoshyya I. V. (2013) Trendy suchasnoi kupivelnoi povedinky kliientiv [Modern trends in consumer clients behavior]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 164-165 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅳ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 24-жов-2013
Дата внесення: 22-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-26 жовтня 2013 року
УДК: 658.89
004
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 164-165
Початкова сторінка: 164
Кінцева сторінка: 165
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19914
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.mckinsey.com/
http://innovations.com.ua
Перелік літератури: 1. Кнудсен Т.Р. Рост на полюсах / Т.Р. Кнудсен, Й. Ругхольм, А. Рендел [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.mckinsey.com/ russianquarterly
2. Рафел М. Как завоевать клиента / М. Рафел, Н. Рафел [Серия «Бизнес без секретов»]. – Изд. 1-е. – СПб.: Питер, 2010. – 352с.
3. Песікоф Р. Маркетинг-тренди 2010 / Р. Песікоф [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://innovations.com.ua.
References: 1. Knudsen T.R. Rost na poliusakh, T.R. Knudsen, I. Ruhkholm, A. Rendel [Electronic resource]. − Access mode: http://www.mckinsey.com/ russianquarterly
2. Rafel M. Kak zavoevat klienta, M. Rafel, N. Rafel [Seriia "Biznes bez sekretov"], Izd. 1-e, SPb., Piter, 2010, 352p.
3. Pesikof R. Marketynh-trendy 2010, R. Pesikof [Electronic resource]. − Access mode: http://innovations.com.ua.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.