Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19914

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовгошия, І. В.uk
dc.contributor.authorGevko, V. L.uk
dc.contributor.authorDovhoshyya, I. V.uk
dc.coverage.temporal24-26 жовтня 2013 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-22T14:32:38Z-
dc.date.available2017-03-22T14:32:38Z-
dc.date.created2013-10-24uk
dc.date.issued2013-10-24uk
dc.identifier.citationГевко В. Л. Тренди сучасної купівельної поведінки клієнтів / В. Л. Гевко, І. В. Довгошия // Тези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 24-26 жовтня 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — С. 164–165. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19914-
dc.format.extent164-165uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofMaterials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.relation.urihttp://www.mckinsey.com/uk
dc.relation.urihttp://innovations.com.uauk
dc.titleТренди сучасної купівельної поведінки клієнтівuk
dc.title.alternativeModern trends in consumer clients behavioruk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc658.89uk
dc.subject.udc004uk
dc.relation.references1. Кнудсен Т.Р. Рост на полюсах / Т.Р. Кнудсен, Й. Ругхольм, А. Рендел [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://www.mckinsey.com/ russianquarterlyuk
dc.relation.references2. Рафел М. Как завоевать клиента / М. Рафел, Н. Рафел [Серия «Бизнес без секретов»]. – Изд. 1-е. – СПб.: Питер, 2010. – 352с.uk
dc.relation.references3. Песікоф Р. Маркетинг-тренди 2010 / Р. Песікоф [Електронний ресурс]. − Режим доступу: http://innovations.com.ua.uk
dc.relation.referencesen1. Knudsen T.R. Rost na poliusakh, T.R. Knudsen, I. Ruhkholm, A. Rendel [Electronic resource]. − Access mode: http://www.mckinsey.com/ russianquarterlyuk
dc.relation.referencesen2. Rafel M. Kak zavoevat klienta, M. Rafel, N. Rafel [Seriia "Biznes bez sekretov"], Izd. 1-e, SPb., Piter, 2010, 352p.uk
dc.relation.referencesen3. Pesikof R. Marketynh-trendy 2010, R. Pesikof [Electronic resource]. − Access mode: http://innovations.com.ua.uk
dc.identifier.citationenGevko V. L., Dovhoshyya I. V. (2013) Trendy suchasnoi kupivelnoi povedinky kliientiv [Modern trends in consumer clients behavior]. Materials Ⅳ International scientific-technical conference Forum of Young cybernetic "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 24-26 zhovtnia 2013 roku), pp. 164-165 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅳ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage164uk
dc.citation.epage165uk
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Міжнародна науково–методична конференція „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.