Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19404
Título: Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна»)
Autor: Полянок, віталій андрійович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингу
Bibliographic description (Ukraine): Полянок В.А.Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ В.А. Полянок,; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 9 с.
Data: 22-Fev-2017
Date of entry: 27-Fev-2017
Editora: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
Committee members: Константюк, Наталія Іванівна
Palavras-chave: 8.03050701
маркетинг
Resumo: Полянок В. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна»).– Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. У роботі визначено особливості страхування як галузі економіки, розглянуто основні рішення страхової компанії у межах формування маркетингової товарної та збутової політики. Також розглянуто діяльність ПрАТ СК «Провідна» на ринку страхових послуг, проведено аналіз фінансових показників, наведено характеристику маркетингової товарної і збутової політики досліджуваної компанії та подано пропозиції щодо удосконалення її маркетингової товарно-збутової політики, зокрема з використанням АВС-аналізу клієнтів та продуктів визначено напрями формування оптимального продуктового асортименту та підвищення рівня обслуговування клієнтів. Запропоновано заходи з розширення клієнтської бази даної компанії. Ключові слова: страхування, страхова компанія, страховий маркетинг, комплекс маркетингу, маркетингова система, страховий продукт, страхова послуга, страхова культура,товарна та збутова політика.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19404
Content type: Thesis
Aparece nas colecções:8.03050701 — маркетинг

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Полянок Автореферат.doc86 kBMicrosoft WordVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas