Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorПолянок, віталій андрійович-
dc.date.accessioned2017-02-27T10:32:48Z-
dc.date.available2017-02-27T10:32:48Z-
dc.date.issued2017-02-22-
dc.identifier.citationПолянок В.А.Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ В.А. Полянок,; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 9 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19404-
dc.description.abstractПолянок В. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна»).– Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2017. У роботі визначено особливості страхування як галузі економіки, розглянуто основні рішення страхової компанії у межах формування маркетингової товарної та збутової політики. Також розглянуто діяльність ПрАТ СК «Провідна» на ринку страхових послуг, проведено аналіз фінансових показників, наведено характеристику маркетингової товарної і збутової політики досліджуваної компанії та подано пропозиції щодо удосконалення її маркетингової товарно-збутової політики, зокрема з використанням АВС-аналізу клієнтів та продуктів визначено напрями формування оптимального продуктового асортименту та підвищення рівня обслуговування клієнтів. Запропоновано заходи з розширення клієнтської бази даної компанії. Ключові слова: страхування, страхова компанія, страховий маркетинг, комплекс маркетингу, маркетингова система, страховий продукт, страхова послуга, страхова культура,товарна та збутова політика.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03050701-
dc.subjectмаркетинг-
dc.titleОбґрунтування напрямів удосконалення маркетингової товарно-збутової політики підприємства (на прикладі ПрАТ СК «Провідна»)uk
dc.typeThesisuk
dc.contributor.committeeMemberКонстантюк, Наталія Іванівна-
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, кафедра промислового маркетингуuk
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полянок Автореферат.doc86 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора