Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19400
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Українське морозиво»)
Автори: Музика, Юрій Юрійович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Музика Ю.Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ «Українське морозиво»): дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Ю.Ю.Музика, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 10с.
Дата публікації: 22-лют-2017
Дата внесення: 27-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Піняк, Ірина Любомирівна
Члени комітету: Маркович, Ірина Богданівна
Теми: 8.03050701
маркетинг
Короткий огляд (реферат): Музика Ю. «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» (на прикладі ТОВ «Українське морозиво») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017 р. У роботі висвітлені теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємствах, проведено оцінку існуючого стану організації маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві; запропоновано вдосконалення структури управління маркетингом на ТОВ «Українське морозиво».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19400
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03050701 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
музика автореферат.rtf86,55 kBRTFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора