Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19260
ชื่อเรื่อง: Маркетингові дослідження поведінки споживача
ผู้แต่ง: Краузе, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): {ВІДКОРЕГУЙТЕ!!!} Прізвище1 І. Б. Назва : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — ХХ с.
Основоположним для формування ринкового попиту є дослідження та моделювання поведінки споживача. Дослідженню закономірностей та чинників, які визначають поведінку споживача присвячено праці великої кількості економістів, психологів і соціологів. Споживча поведінка, як і будь-яка інша людська активність, починається з фізіологічної або психологічної потреби, яка спонукає до дії, де предмет, здатний задовольнити цю потребу, стає метою, до якої прагне індивід.
Conference/Event: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «ОСББ: досвід, виклики, перспективи»
วันที่เผยแพร่: 30-มกร-2017
Date of entry: 21-กุม-2017
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
คำสำคัญ: маркетинг
поведінка споживача
Number of pages: 2
บทคัดย่อ: Основоположним для формування ринкового попиту є дослідження та моделювання поведінки споживача. Дослідженню закономірностей та чинників, які визначають поведінку споживача присвячено праці великої кількості економістів, психологів і соціологів. Споживча поведінка, як і будь-яка інша людська активність, починається з фізіологічної або психологічної потреби, яка спонукає до дії, де предмет, здатний задовольнити цю потребу, стає метою, до якої прагне індивід.
รายละเอียด: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «ОСББ: досвід, виклики, перспективи»
Content: Маркетингові дослідження поведінки споживача
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19260
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:8.03050701 — маркетинг

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
zbirnyk_tez_osbb_30_01_11.pdfтези конференції1,8 MBAdobe PDFดู/เปิด


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Інструменти адміністратора