Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19260
Titolo: Маркетингові дослідження поведінки споживача
Autori: Краузе, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): {ВІДКОРЕГУЙТЕ!!!} Прізвище1 І. Б. Назва : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — ХХ с.
Основоположним для формування ринкового попиту є дослідження та моделювання поведінки споживача. Дослідженню закономірностей та чинників, які визначають поведінку споживача присвячено праці великої кількості економістів, психологів і соціологів. Споживча поведінка, як і будь-яка інша людська активність, починається з фізіологічної або психологічної потреби, яка спонукає до дії, де предмет, здатний задовольнити цю потребу, стає метою, до якої прагне індивід.
Conference/Event: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «ОСББ: досвід, виклики, перспективи»
Data: 30-gen-2017
Date of entry: 21-feb-2017
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Parole chiave: маркетинг
поведінка споживача
Number of pages: 2
Abstract: Основоположним для формування ринкового попиту є дослідження та моделювання поведінки споживача. Дослідженню закономірностей та чинників, які визначають поведінку споживача присвячено праці великої кількості економістів, психологів і соціологів. Споживча поведінка, як і будь-яка інша людська активність, починається з фізіологічної або психологічної потреби, яка спонукає до дії, де предмет, здатний задовольнити цю потребу, стає метою, до якої прагне індивід.
Descrizione: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «ОСББ: досвід, виклики, перспективи»
Content: Маркетингові дослідження поведінки споживача
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19260
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:8.03050701 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
zbirnyk_tez_osbb_30_01_11.pdfтези конференції1,8 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione