Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19189
Titre: Шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Auteur(s): Васьків, Мар’яна Іванівна
Affiliation: ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Івана Пулюя кафедра промислового маркетингу
Bibliographic description (Ukraine): Васьків М.І. «Шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ М.І. Васьків ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 18 с.
Date de publication: 21-fév-2017
Date of entry: 21-fév-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Committee members: Константюк, Наталя Іванівна
Mots-clés: 8.03050701
маркетинг
Résumé: Васьків М. «Шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). Рукопис.) Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. У роботі розглянуто теоретичний матеріал з конкуренції, зокрема досліджено класифікацію та види конкурентних переваг та формування стратегії конкурентоспроможності. У роботі проведено аналіз конкурентоспроможності ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Досліджено фактори маркетингового середовища підприємства на ринку молокопродуктів Тернопільської області. Проведено аналіз конкурентних переваг і конкурентоспроможності підприємства та розроблено шляхи її покращення.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19189
Content type: Thesis
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Автореферат Васьків.doc91,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration