Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19188
Tytuł: Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя (на прикладі ПАТ «ТЕРА»)
Authors: Перхайло, Назарій Петрович
Bibliographic description (Ukraine): Перхайло Н.П.Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя (на прикладі ПАТ «ТЕРА») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.П. Перхайло ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 8 с.
Data wydania: 21-lut-2017
Date of entry: 21-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Семенюк, Світлана Богданівна
Członkowie Komitetu: Ціх, Галина Володимирівна
Słowa kluczowe: 8.03050701
маркетинг
Abstract: Перхайло Н. «Вдосконалення системи просування продукції підприємства на ринку м.Тернополя» (на прикладі ПАТ «ТерА»). –Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного ступення магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Досліджена діюча практика організації системи просування ПАТ «ТерА» в умовах маркетингової орієнтації. Проведено діагностику маркетингової діяльності досліджуваного підприємства та здійснено аналіз методів просування продукції ПАТ «ТерА». Розроблено напрями вдосконалення системи просування продукції ПАТ «ТерА» на ринку міста Тернополя.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19188
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
avtoreferat Перхайло.doc97 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Інструменти адміністратора