Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19186
Título: Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «Шредер»)
Autor: Богачук, Наталя Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ст.гр.ПМм-61
Bibliographic description (Ukraine): Богачук Наталя Романівна Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «ШРЕДЕР») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.Р. Богачук ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12 с.
Data: 21-Fev-2017
Date of entry: 21-Fev-2017
Editora: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
Committee members: Маркович, Ірина Богданівна
Palavras-chave: 8.03050701
маркетинг
Resumo: Богачук Н.Р. Вдосконалення комплексу маркетингу на промисловому підприємства (на прикладі ТОВ «Шредер» ). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. Дипломна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової діяльності. В роботі висвітлено аспекти організації, планування та аналізу маркетингового комплексу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19186
Content type: Thesis
Aparece nas colecções:8.03050701 — маркетинг

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
авторефератБогачук.doc87,5 kBMicrosoft WordVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Інструменти адміністратора