Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19186
Başlık: Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «Шредер»)
Yazarlar: Богачук, Наталя Романівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ст.гр.ПМм-61
Bibliographic description (Ukraine): Богачук Наталя Романівна Вдосконалення комплексу маркетингу промислового підпиємства (на прикладі ТОВ «ШРЕДЕР») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/ Н.Р. Богачук ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 12 с.
Yayın Tarihi: 21-Şub-2017
Date of entry: 21-Şub-2017
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
Committee members: Маркович, Ірина Богданівна
Anahtar kelimeler: 8.03050701
маркетинг
Özet: Богачук Н.Р. Вдосконалення комплексу маркетингу на промисловому підприємства (на прикладі ТОВ «Шредер» ). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» - Тернопільський національний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2017. Дипломна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової діяльності. В роботі висвітлено аспекти організації, планування та аналізу маркетингового комплексу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19186
Content type: Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
авторефератБогачук.doc87,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları