Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18927
Títol: Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД)
Autor: Бугера, Зоряна Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Бугера З.В. Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД: дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/З.В. Бугера; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 112 с.
Bibliographic description (International): Buhera Z. The system of strategic planning of marketing activities of industrial enterprises (for example, GP "Ukrspirt" Borshchiv MPD)/ Research on receiving of Master Degree on a speciality 8.03050701 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2017.
Data de publicació: 14-de -2017
Date of entry: 14-de -2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Paraules clau: 8.03050701
маркетинг
Resum: Досліджена діюча практика управління системою маркетингового стратегічного планування на ДП «УКРСПИРТ» Борщівське МПД. Проведена діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства. Ключові поняття: ринок, стратегічне планування, макросередовище, мікросередовище, маркетингові дослідження, SWOT-аналіз.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18927
Content type: Thesis
Apareix a les col·leccions:8.03050701 — маркетинг

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
авторефератА4.doc94 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador