Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18927
Başlık: Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД)
Yazarlar: Бугера, Зоряна Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Бугера З.В. Система маркетингового стратегічного планування діяльності промислового підпиємства (на прикладі ДП «Укрспирт» Борщівське МПД: дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/З.В. Бугера; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 112 с.
Bibliographic description (International): Buhera Z. The system of strategic planning of marketing activities of industrial enterprises (for example, GP "Ukrspirt" Borshchiv MPD)/ Research on receiving of Master Degree on a speciality 8.03050701 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2017.
Yayın Tarihi: 14-Şub-2017
Date of entry: 14-Şub-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Anahtar kelimeler: 8.03050701
маркетинг
Özet: Досліджена діюча практика управління системою маркетингового стратегічного планування на ДП «УКРСПИРТ» Борщівське МПД. Проведена діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства та SWOT-аналіз, визначено сильні та слабкі сторони, виявлено можливості і загрози підприємства. Ключові поняття: ринок, стратегічне планування, макросередовище, мікросередовище, маркетингові дослідження, SWOT-аналіз.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18927
Content type: Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
авторефератА4.doc94 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları