Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18921
Заглавие: Вдосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПРАТ «Тернопільський молокозавод»)
Автори: Нестайко, Андрій Олегович
Bibliographic description (Ukraine): Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової товарної політики, досліджено ефективність формування асортименту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства, розроблено пропозиції по вдосконаленню маркетингової товарної політики підприємства.
Bibliographic description (International): Research on obtaining a master's degree education in the specialty 8.03050701 «Marketing» – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. – Ternopil, 2017. The theoretical foundations of marketing commodity policy studied the effectiveness of product range «Ternopil dairy factory» impact factors of the business environment on the effectiveness of marketing the company, developed proposals to improve the marketing of commercial policy of the company.
Дата на Публикуване: 14-Фев-2017
Date of entry: 14-Фев-2017
Издател: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
Ключови Думи: 8.03050701
маркетинг
Резюме: Нестайко А. Вдосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової товарної політики, досліджено ефективність формування асортименту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства, розроблено пропозиції по вдосконаленню маркетингової товарної політики підприємства. Основні положення теоретичного дослідження по вибраній темі обговорювалися на V та VІ регіональній науково-практичній конференції молодих вчених та студентів «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». Ключові поняття: комплекс маркетингу, асортимент, маркетингова товарна політика, стимулювання збуту, комунікації, бізнес-середовище, факторний аналіз, організаційна структура, реклама, ринок, маркетингові дослідження.
Описание: У дипломній роботі наведено нове вирішення наукової проблеми щодо комплексного підходу до оптимізації маркетингової товарної політики ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в умовах розвитку кризових явищ в економіці країни.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18921
Content type: Other
Показва се в Колекции:8.03050701 — маркетинг

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореф Нестайко А..doc88,5 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти