Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18532

Tytuł: Lovemarks jako nowe pojęcie marketingowe
Inne tytuły: Лавмаркс як сучасна маркетинова концепція
Authors: Щигельська, В.
Shchyhelska, V.
Akcesoria: University of Warsaw, Poland
Cytat: Щигельська В. Lovemarks jako nowe pojęcie marketingowe / В. Щигельська // Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 30 листопада – 1 грудня 2016 р. — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 62.
Bibliographic description: Shchyhelska V. (2016) Lavmarks yak suchasna marketynova kontseptsiia. Zbirnyk tez mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 30 November - 1 December 2016), pp. 62 [in Polish].
Część publikacji: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/kolekcja: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Data wydania: 30-lis-2016
Date of entry: 15-gru-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада – 1 грудня 2016 р.
30 November - 1 December 2016
UDC: 339.13
Strony: 1
Zakres stron: 62
Główna strona: 62
Strona końcowa: 62
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18532
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi