Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18532

Title: Lovemarks jako nowe pojęcie marketingowe
Other Titles: Лавмаркс як сучасна маркетинова концепція
Authors: Щигельська, В.
Shchyhelska, V.
Affiliation: University of Warsaw, Poland
Bibliographic description (Ukraine): Щигельська В. Lovemarks jako nowe pojęcie marketingowe / В. Щигельська // Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 30 листопада – 1 грудня 2016 р. — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 62.
Bibliographic description (International): Shchyhelska V. (2016) Lavmarks yak suchasna marketynova kontseptsiia. Zbirnyk tez mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 30 November - 1 December 2016), pp. 62 [in Polish].
Is part of: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Conference/Event: Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Issue Date: 30-Νοε-2016
Date of entry: 15-Δεκ-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада – 1 грудня 2016 р.
30 November - 1 December 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 1
Page range: 62
Start page: 62
End page: 62
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18532
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2016)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα