Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18532

Назва: Lovemarks jako nowe pojęcie marketingowe
Інші назви: Лавмаркс як сучасна маркетинова концепція
Автори: Щигельська, В.
Shchyhelska, V.
Приналежність: University of Warsaw, Poland
Бібліографічний опис: Щигельська В. Lovemarks jako nowe pojęcie marketingowe / В. Щигельська // Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“, 30 листопада – 1 грудня 2016 р. — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 62.
Bibliographic description: Shchyhelska V. (2016) Lavmarks yak suchasna marketynova kontseptsiia. Zbirnyk tez mizhnarodnoi naukovoi konferentsii molodykh uchenykh ta studentiv "Filosofski vymiry tekhniky" (Tern., 30 November - 1 December 2016), pp. 62 [in Polish].
Є частиною видання: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Конференція/захід: Міжнародна наукова конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Журнал/збірник: Збірник тез міжнародної наукової конференції молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“
Дата публікації: 30-лис-2016
Дата внесення: 15-гру-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада – 1 грудня 2016 р.
30 November - 1 December 2016
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 62
Початкова сторінка: 62
Кінцева сторінка: 62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18532
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Філософські виміри техніки“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.