Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18414

Назва: Моделювання комунікаційних стратегій в управлінні підприємством
Інші назви: Modeling of communication strategies in enterprise management
Автори: Захаревич, О. І.
Zakharevych, O. I.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Захаревич О. І. Моделювання комунікаційних стратегій в управлінні підприємством / О. І. Захаревич // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 125-127. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description: Zakharevych O. I. (2016) Modeliuvannia komunikatsiinykh stratehii v upravlinni pidpryiemstvom [Modeling of communication strategies in enterprise management]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 125-127 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Конференція/захід: Ⅶ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“
Дата публікації: 21-жов-2016
Дата внесення: 11-гру-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 21-22 жовтня 2016 року
21-22 October 2016
УДК: 338
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 125-127
Початкова сторінка: 125
Кінцева сторінка: 127
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18414
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://mavriz.ru/articles/2001/1/
Перелік літератури: 1. Арланцев А. В. Синергизм коммуникационного инструментария [Электронный ресурс] / А. В. Арланцев, Е. В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — № 1. — Режим доступа: http://mavriz.ru/articles/2001/1/.
2. О.В.Гранат Організація комунікаційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу/ Вісник ЖНАЕУ №2, т.2 2011, с.208
3. Федотова М.Г. Коммуникационный менеджмент: учеб. пособие - Омск: Изд-во ОмГТУ, 2006. – 76 с.
References: 1. Arlantsev A. V. Sinerhizm kommunikatsionnoho instrumentariia [Electronic resource], A. V. Arlantsev, E. V. Popov, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2001, No 1, Access mode: http://mavriz.ru/articles/2001/1/.
2. O.V.Hranat Orhanizatsiia komunikatsiinoi diialnosti na pidpryiemstvakh ahropromyslovoho kompleksu/ Visnyk ZhNAEU No 2, V.2 2011, P.208
3. Fedotova M.H. Kommunikatsionnyi menedzhment: ucheb. posobie - Omsk: Izd-vo OmHTU, 2006, 76 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.