Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18414

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorЗахаревич, О. І.uk
dc.contributor.authorZakharevych, O. I.uk
dc.coverage.temporal21-22 жовтня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal21-22 October 2016uk
dc.date.accessioned2016-12-11T05:15:39Z-
dc.date.available2016-12-11T05:15:39Z-
dc.date.created2016-10-21uk
dc.date.issued2016-10-21uk
dc.identifier.citationЗахаревич О. І. Моделювання комунікаційних стратегій в управлінні підприємством / О. І. Захаревич // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“, 21-22 жовтня 2016 року — Т., 2016 — С. 125-127. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18414-
dc.format.extent125-127uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
dc.relation.urihttp://mavriz.ru/articles/2001/1/uk
dc.titleМоделювання комунікаційних стратегій в управлінні підприємствомuk
dc.title.alternativeModeling of communication strategies in enterprise managementuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc338uk
dc.relation.references1. Арланцев А. В. Синергизм коммуникационного инструментария [Электронный ресурс] / А. В. Арланцев, Е. В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — № 1. — Режим доступа: http://mavriz.ru/articles/2001/1/.uk
dc.relation.references2. О.В.Гранат Організація комунікаційної діяльності на підприємствах агропромислового комплексу/ Вісник ЖНАЕУ №2, т.2 2011, с.208uk
dc.relation.references3. Федотова М.Г. Коммуникационный менеджмент: учеб. пособие - Омск: Изд-во ОмГТУ, 2006. – 76 с.uk
dc.relation.referencesen1. Arlantsev A. V. Sinerhizm kommunikatsionnoho instrumentariia [Electronic resource], A. V. Arlantsev, E. V. Popov, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2001, No 1, Access mode: http://mavriz.ru/articles/2001/1/.uk
dc.relation.referencesen2. O.V.Hranat Orhanizatsiia komunikatsiinoi diialnosti na pidpryiemstvakh ahropromyslovoho kompleksu/ Visnyk ZhNAEU No 2, V.2 2011, P.208uk
dc.relation.referencesen3. Fedotova M.H. Kommunikatsionnyi menedzhment: ucheb. posobie - Omsk: Izd-vo OmHTU, 2006, 76 p.uk
dc.identifier.citationenZakharevych O. I. (2016) Modeliuvannia komunikatsiinykh stratehii v upravlinni pidpryiemstvom [Modeling of communication strategies in enterprise management]. Tezy dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii Forumu molodykh ekonomistiv-kibernetykiv "Modeliuvannia ekonomiky: problemy, tendentsii, dosvid" (Tern., 21-22 October 2016), pp. 125-127 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-методичної конференції Форуму молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
dc.citation.spage125uk
dc.citation.epage127uk
dc.citation.conferenceⅦ Міжнародна науково-методична конференція Форум молодих економістів-кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“uk
Collection(s) :Ⅶ Міжнародна конференція „Форум молодих економістів-кібернетиків «Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід»“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.