Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Αποτελέσματα για 1-23 από 23.
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη
Αριθμός τεκμηρίων:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract26-Απρ-201831-Μαΐ-2018Оцінка конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Conference Abstract30-Μαρ-201825-Απρ-2018Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Proceedings BookΝοε-20223-Νοε-2022Релокація національного бізнесу: Україна чи ЄСХимич, Ірина
Article201522-Σεπ-2016Історичні передумови та економіко-політична необхідність поглиблення україно-турецького співробітництваВладимир, Ольга Михайлівна; Малюта, Людмила Ярославівна
Article201616-Ιου-2017Стратегія розвитку консалтингу в системі управління інноваційним розвитком підприємстваАндрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, Ольга Богданівна; Мельник, Лілія Миколаївна; Шерстюк, Роман Петрович; Співак, Сергій Михайлович
Article201614-Ιου-2017Особливості вирішення реформаційних проблем – громадська оцінка процесівАндрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталя Богданівна; Погайдак, Ольга Богданівна; Мельник, Лілія Миколаївна; Шерстюк, Роман Петрович
Learning Object201823-Ιου-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Learning Object201717-Ιου-2017The course of lectures and practical cases on discipline “Strategic Management” for the 4th year students of the specialty 6.030601 “Management” (full-time study bachelors).Котовська, Ірина Василівна
Course of lectures20-Ιου-201822-Ιου-2018Стратегічний аналіз: Конспект лекційШведа, Наталія Михайлівна
Methodical recommendations201823-Ιου-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations202028-Ιαν-2021Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Article201923-Δεκ-2020Симптоми бізнесового нарцисизму, культурного та правового нігілізму як свідчення відсутності національної ідеології у державіАндрушків, Богдан Миколайович; Владимир, Ольга Михайлівна; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, Ольга Богданівна
Monograph201916-Απρ-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Methodical recommendations20192-Δεκ-2019Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин– Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 61 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations201823-Ιου-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations20195-Δεκ-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20196-Δεκ-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations20195-Δεκ-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Book201327-Ιου-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Conference Abstract18-Νοε-202223-Δεκ-2022Фактори, що визначають стратегію сучасної організаціїШведа, Наталія Михайлівна; Щведа, Тарас Русланович
Methodical recommendations202129-Νοε-2021Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Conference AbstractΜαΐ-202423-Ιου-2024ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХШведа, Наталія Михайлівна
MonographΙου-202431-Ιου-2024ПАРАДИГМА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ВІДРОДЖЕННЯ СЕРВІСНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В УМОВАХ ЇЇ ПОВОЄННОЇ АДАПТАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВИМОГШерстюк, Р.П.; Андрушків, Б.М.; Ратинський, В.В.; Гагалюк, О.І.; Бойко, О.Б.; Дзюбатий, Р.В.
Αποτελέσματα για 1-23 από 23.
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη

Discover

Date issued
by languages