Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18341
Başlık: Моделювання процесів у маркетинговому середовищі Тези доповіді конференції ТНТУ ім І. Пулюя Актуальні задачі СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ V Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 17-18 листопада 2016 року
Yazarlar: Федорович, Роман Володимирович
Bibliographic description (International): Processes modelling in marketing environment
Yayın Tarihi: 5-Ara-2016
Date of entry: 5-Ara-2016
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18341
Copyright owner: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
References (Ukraine): Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль Вид-во ТНТУ ім.Івана Пулюя, 2015. – 419 с.
Басовский Л. Е. Комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности : учеб. пособие / Л .Е. Басовский, Е. Н. Басовская. – М.: ИНФРА-М, 2005.– 366 с
Content type: Learning Object
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
zbirnyk-tom2 Федорович.doc192,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları