Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18341
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2016-12-05T07:54:26Z-
dc.date.available2016-12-05T07:54:26Z-
dc.date.issued2016-12-05T07:54:26Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18341-
dc.language.isoukuk
dc.titleМоделювання процесів у маркетинговому середовищі Тези доповіді конференції ТНТУ ім І. Пулюя Актуальні задачі СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ V Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 17-18 листопада 2016 рокуuk
dc.typeLearning Objectuk
dc.rights.holderТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.relation.referencesРозвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль Вид-во ТНТУ ім.Івана Пулюя, 2015. – 419 с.uk
dc.relation.referencesБасовский Л. Е. Комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности : учеб. пособие / Л .Е. Басовский, Е. Н. Басовская. – М.: ИНФРА-М, 2005.– 366 сuk
dc.identifier.citationenProcesses modelling in marketing environmentuk
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
zbirnyk-tom2 Федорович.doc192,5 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools