Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17526

Tytuł: Формування і реалізація маркетингових стратегій підприємства
Inne tytuły: Forming and realization of marketing strategies of enterprise
Authors: Крийцула, В. В.
Kryicula, V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Крийцула В. В. Формування і реалізація маркетингових стратегій підприємства / В. В. Крийцула // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 266. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Kryicula V. (2016) Formuvannia i realizatsiia marketynhovykh stratehii pidpryiemstva [Forming and realization of marketing strategies of enterprise]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 266 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-lip-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 338
Strony: 1
Zakres stron: 266
Główna strona: 266
Strona końcowa: 266
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17526
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi