กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17526

Titre: Формування і реалізація маркетингових стратегій підприємства
Autre(s) titre(s): Forming and realization of marketing strategies of enterprise
Auteur(s): Крийцула, В. В.
Kryicula, V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Крийцула В. В. Формування і реалізація маркетингових стратегій підприємства / В. В. Крийцула // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 266. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Kryicula V. (2016) Formuvannia i realizatsiia marketynhovykh stratehii pidpryiemstva [Forming and realization of marketing strategies of enterprise]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 266 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Date de publication: 18-mai-2016
Date of entry: 8-jui-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 338
Number of pages: 1
Page range: 266
Start page: 266
End page: 266
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17526
Content type: Article
Collection(s) :ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.