Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17524

Tytuł: Ааспекти впливу маркетингових інструментів управління підприємством
Inne tytuły: Aaspects of influence of marketings instruments of management enterprise
Authors: Рожко, Н. Я.
Rozhko, N.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Я. Ааспекти впливу маркетингових інструментів управління підприємством / Н. Я. Рожко // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 264. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Rozhko N. (2016) Aaspekty vplyvu marketynhovykh instrumentiv upravlinnia pidpryiemstvom [Aaspects of influence of marketings instruments of management enterprise]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 264 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-lip-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 338
Strony: 1
Zakres stron: 264
Główna strona: 264
Strona końcowa: 264
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17524
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi