Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17524

Title: Ааспекти впливу маркетингових інструментів управління підприємством
Other Titles: Aaspects of influence of marketings instruments of management enterprise
Authors: Рожко, Н. Я.
Rozhko, N.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Я. Ааспекти впливу маркетингових інструментів управління підприємством / Н. Я. Рожко // Матеріали ⅩⅨ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 18-19 травня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 264. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Rozhko N. (2016) Aaspekty vplyvu marketynhovykh instrumentiv upravlinnia pidpryiemstvom [Aaspects of influence of marketings instruments of management enterprise]. Materialy ⅩⅨ naukovoi konferentsii TNTU im. Iv. Puliuia (Tern., 18-19 May 2016), pp. 264 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅨ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Issue Date: 18-May-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 травня 2016 року
18-19 May 2016
UDC: 338
Number of pages: 1
Page range: 264
Start page: 264
End page: 264
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17524
Content type: Article
Appears in Collections:ⅩⅨ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.