Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17223
Tytuł: | Особливості комп’ютеризації процесу навчання електротехнічних дисциплін |
Inne tytuły: | Interrelation the informational technologies of education with quality knowledge |
Authors: | Коруд, В. Гамала, О. Мусихіна, Н. Копець, Г. Korud, V. Hamola, O. Musyhina, N. Kopets, G. |
Affiliation: | Національний університет “Львівська політехніка” |
Bibliographic description (Ukraine): | Особливості комп’ютеризації процесу навчання електротехнічних дисциплін / В. Коруд, О. Гамала, Н. Мусихіна, Г. Копець // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 2008 — Том 13. — № 3. — С. 171-175. — (Приладобудування та інформаційно-вимірювальні технології). |
Bibliographic description (International): | Korud V., Hamola O., Musyhina N., Kopets G. (2008) Osoblyvosti kompiuteryzatsii protsesu navchannia elektrotekhnichnykh dystsyplin [Interrelation the informational technologies of education with quality knowledge]. Bulletin of TNTU (Tern.), vol. 13, no 3, pp. 171-175 [in Ukrainian]. |
Część publikacji: | Вісник Тернопільського державного технічного університету Bulletin of Ternopil State Technical University |
Journal/kolekcja: | Вісник Тернопільського державного технічного університету |
Release/№ : | 3 |
Tom: | 13 |
Data wydania: | 4-wrz-2008 |
Data archiwizacji: | 15-maj-2008 |
Date of entry: | 23-cze-2016 |
Wydawca: | ТДТУ TSTU |
Place edycja: | Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
UDC: | 62.50 658.012 378.1 |
Strony: | 5 |
Zakres stron: | 171-175 |
Główna strona: | 171 |
Strona końcowa: | 175 |
Abstract: | Розглянуто вплив інформаційних технологій навчання на якість знань з електротехніки у вищих
закладах освіти. Викладено вимоги до формування структури та змісту знань самостійної роботи
щодо вимог Болонської угоди. Influence of information technologies of studies on quality of knowledges is considered from the electrical engineering in higher establishments of education. Requirements are expounded to forming of structure and maintenance of knowledges of independent work in relation to the requirements of Bolonskoy of agreement. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17223 |
ISSN: | 1727-7108 |
Właściciel praw autorskich: | © Ternopil Ivan Pul’uj State Technical University, 2008 © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008 |
Wykaz piśmiennictwa: | 1. Шепшев Л.К. Компьютерное обучение: прогресc или регресc? // Педагогіка, 1992.- №11–12. - С.13–19. 2. Писаренко Л.Д., Недашковская Л.М. Актуальные направления совершенствования автоматизированного обучения. // Вестник КПИ, Радиоэлектроника, Вып.30, 1994. - С.102–107. 3. Стахів П.Г., Коруд В.И. Проблема самостійної роботи з електротехніки в системі комп’ютерного навчання. – Науково-педагогічний збірник. Проблеми освіти. - Київ, 1997. - Вип.10. - С.92-97. |
References: | 1. Shepshev L.K. Kompiuternoe obuchenye: prohresc yly rehresc?, Pedahohika, 1992, No 11–12, P.13–19. 2. Pisarenko L.D., Nedashkovskaia L.M. Aktualnye napravleniia sovershenstvovaniia avtomatizirovannoho obucheniia., Vestnik KPI, Radioelektronika, Iss.30, 1994, P.102–107. 3. Stakhiv P.H., Korud V.Y. Problema samostiinoi roboty z elektrotekhniky v systemi kompiuternoho navchannia, Naukovo-pedahohichnyi zbirnyk. Problemy osvity, Kyiv, 1997, Iss.10, P.92-97. |
Typ zawartości: | Article |
Występuje w kolekcjach: | Вісник ТДТУ, 2008, том 13, № 3 |
Pliki tej pozycji:
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi