Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17223

Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.authorКоруд, В.uk
dc.contributor.authorГамала, О.uk
dc.contributor.authorМусихіна, Н.uk
dc.contributor.authorКопець, Г.uk
dc.contributor.authorKorud, V.uk
dc.contributor.authorHamola, O.uk
dc.contributor.authorMusyhina, N.uk
dc.contributor.authorKopets, G.uk
dc.date.accessioned2016-06-23T07:41:13Z-
dc.date.available2016-06-23T07:41:13Z-
dc.date.created2008-09-04uk
dc.date.issued2008-09-04uk
dc.date.submitted2008-05-15uk
dc.identifier.citationОсобливості комп’ютеризації процесу навчання електротехнічних дисциплін / В. Коруд, О. Гамала, Н. Мусихіна, Г. Копець // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 2008 — Том 13. — № 3. — С. 171-175. — (Приладобудування та інформаційно-вимірювальні технології).uk
dc.identifier.issn1727-7108uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17223-
dc.description.abstractРозглянуто вплив інформаційних технологій навчання на якість знань з електротехніки у вищих закладах освіти. Викладено вимоги до формування структури та змісту знань самостійної роботи щодо вимог Болонської угоди.uk
dc.description.abstractInfluence of information technologies of studies on quality of knowledges is considered from the electrical engineering in higher establishments of education. Requirements are expounded to forming of structure and maintenance of knowledges of independent work in relation to the requirements of Bolonskoy of agreement.uk
dc.format.extent171-175uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДТУuk
dc.publisherTSTUuk
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського державного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofBulletin of Ternopil State Technical Universityuk
dc.titleОсобливості комп’ютеризації процесу навчання електротехнічних дисциплінuk
dc.title.alternativeInterrelation the informational technologies of education with quality knowledgeuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Ternopil Ivan Pul’uj State Technical University, 2008uk
dc.rights.holder© Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages5uk
dc.subject.udc62.50uk
dc.subject.udc658.012uk
dc.subject.udc378.1uk
dc.relation.references1. Шепшев Л.К. Компьютерное обучение: прогресc или регресc? // Педагогіка, 1992.- №11–12. - С.13–19.uk
dc.relation.references2. Писаренко Л.Д., Недашковская Л.М. Актуальные направления совершенствования автоматизированного обучения. // Вестник КПИ, Радиоэлектроника, Вып.30, 1994. - С.102–107.uk
dc.relation.references3. Стахів П.Г., Коруд В.И. Проблема самостійної роботи з електротехніки в системі комп’ютерного навчання. – Науково-педагогічний збірник. Проблеми освіти. - Київ, 1997. - Вип.10. - С.92-97.uk
dc.relation.referencesen1. Shepshev L.K. Kompiuternoe obuchenye: prohresc yly rehresc?, Pedahohika, 1992, No 11–12, P.13–19.uk
dc.relation.referencesen2. Pisarenko L.D., Nedashkovskaia L.M. Aktualnye napravleniia sovershenstvovaniia avtomatizirovannoho obucheniia., Vestnik KPI, Radioelektronika, Iss.30, 1994, P.102–107.uk
dc.relation.referencesen3. Stakhiv P.H., Korud V.Y. Problema samostiinoi roboty z elektrotekhniky v systemi kompiuternoho navchannia, Naukovo-pedahohichnyi zbirnyk. Problemy osvity, Kyiv, 1997, Iss.10, P.92-97.uk
dc.identifier.citationenKorud V., Hamola O., Musyhina N., Kopets G. (2008) Osoblyvosti kompiuteryzatsii protsesu navchannia elektrotekhnichnykh dystsyplin [Interrelation the informational technologies of education with quality knowledge]. Bulletin of TNTU (Tern.), vol. 13, no 3, pp. 171-175 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”uk
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського державного технічного університетуuk
dc.citation.volume13uk
dc.citation.issue3uk
dc.citation.spage171uk
dc.citation.epage175uk
Bildumetan azaltzen da:Вісник ТДТУ, 2008, том 13, № 3



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.