Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17223
Назва: | Особливості комп’ютеризації процесу навчання електротехнічних дисциплін |
Інші назви: | Interrelation the informational technologies of education with quality knowledge |
Автори: | Коруд, В. Гамала, О. Мусихіна, Н. Копець, Г. Korud, V. Hamola, O. Musyhina, N. Kopets, G. |
Приналежність: | Національний університет “Львівська політехніка” |
Бібліографічний опис: | Особливості комп’ютеризації процесу навчання електротехнічних дисциплін / В. Коруд, О. Гамала, Н. Мусихіна, Г. Копець // Вісник ТДТУ, — Т. : ТДТУ, 2008 — Том 13. — № 3. — С. 171-175. — (Приладобудування та інформаційно-вимірювальні технології). |
Bibliographic description: | Korud V., Hamola O., Musyhina N., Kopets G. (2008) Osoblyvosti kompiuteryzatsii protsesu navchannia elektrotekhnichnykh dystsyplin [Interrelation the informational technologies of education with quality knowledge]. Bulletin of TNTU (Tern.), vol. 13, no 3, pp. 171-175 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Вісник Тернопільського державного технічного університету Bulletin of Ternopil State Technical University |
Журнал/збірник: | Вісник Тернопільського державного технічного університету |
Випуск/№ : | 3 |
Том: | 13 |
Дата публікації: | 4-вер-2008 |
Дата подання: | 15-тра-2008 |
Дата внесення: | 23-чер-2016 |
Видавництво: | ТДТУ TSTU |
Місце видання, проведення: | Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
УДК: | 62.50 658.012 378.1 |
Кількість сторінок: | 5 |
Діапазон сторінок: | 171-175 |
Початкова сторінка: | 171 |
Кінцева сторінка: | 175 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто вплив інформаційних технологій навчання на якість знань з електротехніки у вищих
закладах освіти. Викладено вимоги до формування структури та змісту знань самостійної роботи
щодо вимог Болонської угоди. Influence of information technologies of studies on quality of knowledges is considered from the electrical engineering in higher establishments of education. Requirements are expounded to forming of structure and maintenance of knowledges of independent work in relation to the requirements of Bolonskoy of agreement. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17223 |
ISSN: | 1727-7108 |
Власник авторського права: | © Ternopil Ivan Pul’uj State Technical University, 2008 © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008 |
Перелік літератури: | 1. Шепшев Л.К. Компьютерное обучение: прогресc или регресc? // Педагогіка, 1992.- №11–12. - С.13–19. 2. Писаренко Л.Д., Недашковская Л.М. Актуальные направления совершенствования автоматизированного обучения. // Вестник КПИ, Радиоэлектроника, Вып.30, 1994. - С.102–107. 3. Стахів П.Г., Коруд В.И. Проблема самостійної роботи з електротехніки в системі комп’ютерного навчання. – Науково-педагогічний збірник. Проблеми освіти. - Київ, 1997. - Вип.10. - С.92-97. |
References: | 1. Shepshev L.K. Kompiuternoe obuchenye: prohresc yly rehresc?, Pedahohika, 1992, No 11–12, P.13–19. 2. Pisarenko L.D., Nedashkovskaia L.M. Aktualnye napravleniia sovershenstvovaniia avtomatizirovannoho obucheniia., Vestnik KPI, Radioelektronika, Iss.30, 1994, P.102–107. 3. Stakhiv P.H., Korud V.Y. Problema samostiinoi roboty z elektrotekhniky v systemi kompiuternoho navchannia, Naukovo-pedahohichnyi zbirnyk. Problemy osvity, Kyiv, 1997, Iss.10, P.92-97. |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТДТУ, 2008, том 13, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.