Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17196

ชื่อเรื่อง: Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник
ผู้แต่ง: Дячун, Ольга Дмитрівна
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О.Д. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О.Д. Дячун , Г.А. Заячковська , С.Б. Семенюк , О.С . Братко та інш.] за ред. проф. Штефанича Д.А. . - Тернопіль : 2015. - 232с. (- розділ 5. Завдання та функції підрозділів служби маркетингу. С. 103- 125 - розділ 8. Стратегічне маркетингове планування С. 126-146.).
วันที่เผยแพร่: 23-มิถ-2016
Date of entry: 23-มิถ-2016
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17196
Copyright owner: Дячун О.Д., Заячковська Г.А., Семенюк С.Б., Братко О.С., Мигаль О,Ф., Зацна Л.Я, Демкура Т.В.
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Marketyngovyj_menedzhment.pdf859,82 kBAdobe PDFดู/เปิด
Marketyngovyj_menedzhment.djvu434,57 kBDjVuดู/เปิด
Marketyngovyj_menedzhment__COVER.png149,71 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Administrasjonsverktøy