Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17196

Назва: Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник
Автори: Дячун, Ольга Дмитрівна
Бібліографічний опис: Дячун О.Д. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О.Д. Дячун , Г.А. Заячковська , С.Б. Семенюк , О.С . Братко та інш.] за ред. проф. Штефанича Д.А. . - Тернопіль : 2015. - 232с. (- розділ 5. Завдання та функції підрозділів служби маркетингу. С. 103- 125 - розділ 8. Стратегічне маркетингове планування С. 126-146.).
Дата публікації: 23-чер-2016
Дата внесення: 23-чер-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17196
Власник авторського права: Дячун О.Д., Заячковська Г.А., Семенюк С.Б., Братко О.С., Мигаль О,Ф., Зацна Л.Я, Демкура Т.В.
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора