กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17196

Title: Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник
Authors: Дячун, Ольга Дмитрівна
Bibliographic description (Ukraine): Дячун О.Д. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / О.Д. Дячун , Г.А. Заячковська , С.Б. Семенюк , О.С . Братко та інш.] за ред. проф. Штефанича Д.А. . - Тернопіль : 2015. - 232с. (- розділ 5. Завдання та функції підрозділів служби маркетингу. С. 103- 125 - розділ 8. Стратегічне маркетингове планування С. 126-146.).
Issue Date: 23-Jun-2016
Date of entry: 23-Jun-2016
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17196
Copyright owner: Дячун О.Д., Заячковська Г.А., Семенюк С.Б., Братко О.С., Мигаль О,Ф., Зацна Л.Я, Демкура Т.В.
Content type: Other
Appears in Collections:Навчальні матеріали кафедри економіки та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketyngovyj_menedzhment.pdf859,82 kBAdobe PDFView/Open
Marketyngovyj_menedzhment.djvu434,57 kBDjVuView/Open
Marketyngovyj_menedzhment__COVER.png149,71 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ