Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16966

Tytuł: Обґрунтування доцільності семестрового тестового іспиту у міжнародній медичній освіті
Inne tytuły: Justification feasibility semester test examination in international medical education
Authors: Сельський, Петро
Сельський, Борислав
Selskyy, Petro
Selskyy, Boryslaw
Affiliation: ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України”, Тернопіль, Україна
State higher education establishment “Ternopil State Medical University by I. Ya. Horbachevsky of Ministry of Public Health of Ukraine”
Bibliographic description (Ukraine): Сельський П. Обґрунтування доцільності семестрового тестового іспиту у міжнародній медичній освіті / Петро Сельський, Борислав Сельський // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 105-106. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).
Bibliographic description (International): Selskyy P., Selskyy B. (2016) Obgruntuvannia dotsilnosti semestrovoho testovoho ispytu u mizhnarodnii medychnii osviti [Justification feasibility semester test examination in international medical education]. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 105-106 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-cze-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-20 травня 2016 року
18-20 May 2016
UDC: 378.2
001.891.5
61
Strony: 2
Zakres stron: 105-106
Główna strona: 105
Strona końcowa: 106
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16966
ISBN: 978-617-7331-22-2
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Wykaz piśmiennictwa: 1. Epstein R.M. Assessment in Medical Education / R.M. Epstein // The New England Journal of Medicine. – 2007. – № 1 . – P. 356 – 387.
2. Марценюк В.П. Інформаційна система управління якістю підготовки фахівців у вищій медичній освіті / В.П. Марценюк, П. Р. Сельський. – Тернопіль : ТДМУ. – 2015. – 312 с.
3. The quality of in-house medical school examination / R.F. Jozefowicz, B.M. Koeppen, S. Case, R. Galbraith [at al.] // Acad. Med. – 2002. – Vol. 77, № 2. – P. 156-161.
4. Досвід Віденського медичного університету в реформуванні системи освіти. Перспективи співпраці / За ред. Л.Я. Ковальчука. – Тернопіль: ТДМУ, 2006. – 290 с.
5. Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. – К. : Ленвіт, 2006. – 35 с.
References: 1. Epstein R.M. Assessment in Medical Education, R.M. Epstein, The New England Journal of Medicine, 2007, No 1 , P. 356 – 387.
2. Martseniuk V.P. Informatsiina systema upravlinnia yakistiu pidhotovky fakhivtsiv u vyshchii medychnii osviti, V.P. Martseniuk, P. R. Selskyi, Ternopil : TDMU, 2015, 312 p.
3. The quality of in-house medical school examination, R.F. Jozefowicz, B.M. Koeppen, S. Case, R. Galbraith [at al.], Acad. Med, 2002, Vol. 77, No 2, P. 156-161.
4. Dosvid Videnskoho medychnoho universytetu v reformuvanni systemy osvity. Perspektyvy spivpratsi, ed. L.Ya. Kovalchuka, Ternopil: TDMU, 2006, 290 p.
5. Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity, K. : Lenvit, 2006, 35 p.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi