กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16395

ชื่อเรื่อง: Сутність маркетингової діяльності підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Essence of the enterprise’s marketing activity
ผู้แต่ง: Івасів, І.
Ivasiv, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Івасів І. Сутність маркетингової діяльності підприємства / Івасів І. // Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 20-21 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — Том 2. — С. 34. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Ivasiv I. (2016) Sutnist marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva [Essence of the enterprise’s marketing activity]. Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 20-21 April 2016), vol. 2, pp. 34 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅸ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
วันที่เผยแพร่: 20-เมษ-2016
Date of entry: 25-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 20-21 квітня 2016 року
20-21 April 2016
UDC: 339.138
คำสำคัญ: маркетинг
потреба
споживач
marketing
need
customer
Number of pages: 1
Page range: 34
Start page: 34
End page: 34
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16395
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016v2_Ivasiv_I-Essence_of_the_enterprises_marketing_34.pdf560,96 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016v2_Ivasiv_I-Essence_of_the_enterprises_marketing_34.djvu18,98 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016v2_Ivasiv_I-Essence_of_the_enterprises_marketing_34__COVER.jpg198,68 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น