このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16349

Tytuł: Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу
Inne tytuły: Selection of product functions as a tool of marketing
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу / Роман Федорович // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 210-211. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Fedorovych R. (2016) Vybir funktsii produktsii yak instrument marketynhu [Selection of product functions as a tool of marketing]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 210-211 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 210-211
Główna strona: 210
Strona końcowa: 211
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16349
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi