このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16349

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимировичuk
dc.contributor.authorFedorovych, Romanuk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:31:21Z-
dc.date.available2016-05-24T15:31:21Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationФедорович Р. В. Вибір функцій продукції як інструмент маркетингу / Роман Федорович // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 210-211. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16349-
dc.format.extent210-211uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleВибір функцій продукції як інструмент маркетингуuk
dc.title.alternativeSelection of product functions as a tool of marketinguk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.138uk
dc.identifier.citationenFedorovych R. (2016) Vybir funktsii produktsii yak instrument marketynhu [Selection of product functions as a tool of marketing]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 210-211 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage210uk
dc.citation.epage211uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
出現コレクション:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。